July's Birthday Celebration!!~

Niat nak balik kampung pada hari khamis telah pun dibatalkan atas sebab yang aku pun tak mahu ingat. Just lupakan apa yang tak sepatutnya. So hari Jumaat aku dipaksa rela oleh Syazwan untuk menghadirkan diri untuk sambutan hari jadi teman-teman kdbm yang lahir pada bulan July.

Bertempat di Redbox Sogo, Kami 10 orang melalak beramai-ramai..

Bila birthday boy buat suprise untuk kami yer, bukan kami buat suprise untuk dia.
Rasanya dah lama jugak aku tak join mereka melepak macam ni~
It makes me happy!!~ sebabnya beberapa perkara berlaku buat aku down.
So thanks yang memaksa aku, walaupun aku dah cancel jugak nak join ni~




Happy Birthday to Fakhrul Sesuatu and Mecky~

Aku lepak dengan diaorang about 1 jam setengah sahaja and kalut balik sebab got another plan with my cousin. Cousin aku baru bukak kedai makan di saujana impian kajang~ so kami pergi untuk tolong makan. Hehehe~ plus dia launching new line food. So kol 7 baru gerak dari uni aku and terus ke Kajang~ nasib baikla along tak mengamuk sebab tunggu aku lama sangat.. Lepak sana till Midnyte and balik keramat. ~ Happy Jugak sebab rindu dah lama tak jumpa and lepak ngan diaorang semua. Thanks Kak Ha for the Food!!

Uiks
sesiapa yang kat area saujana impian kajang tu,
Kalian leh try makan kat
Uncle's Na Cafe
siap ada delivery lagi~
detail will post later~


p/s: soon i will change my url to wanhaqq@blogspot.com


Comments

Popular Posts