FYP oh FYP

It's new year!! Ouh sambutan tahun baru berbeza sedikit.. biasanya aku hanya lepak di bilik, tengok drama or anything yang aku dapat wat with my blackie. Tapi tahun ni, kol 3 petang dah keluar, ke Midvalley.. temankan kawan aku ada kerja kat situ, then terus ke Digital Mall nak usha kamera.. Kuar dari situ dah kol 9.30malam, so terus plak ke Puchong.. terjah umah orang. Kat puchong ni dah agak lewat and sure tak sempat aku nak balik ke kandang aku yang dikunci kol 12tghmalam.. So dah keterlanjuran berjalan, teruskan ajer~ so terus ke Asia Cafe di usj kot, sebab kawan aku ni nak kena siapkan kerja before menjelang tahun baru.. Gigih okey~ so di cc tu dari kol 11malam till 12.10.. so tahun baru aku di cc yer~ sambil tengok We Got Married.. Then we choose lepak kat starbucks jap before balik.. Thanks Nina and Hannah for that night!~

Currently, aku sedang dalam usaha nak siapkan final year project aku.. Honestly dulu bila orang sebut pasal FYP aku cakap senang jer kot if ikut jadual semua.. tapi sekarang bila aku sendiri sedang berhadapan dengan fyp ni, aku rasa cukup susah even ikot jadual semua.. Hurm.. Lucky me ada akak master tu yang nak tolong, hopefully akak tu dapat tolong till aku faham apa yang perlu aku wat. If not menangis la aku.. and bertuah gak sebabnya kawan aku boy nak membantu, he's already done his fyp last semester so sem ni aku punya turn plak. ~ stress ada jugak ngan supervisor aku yang sangat busy ngan kerja dia.. tapi nak tak nak terpaksalah~ he's good sv cuma bz jer.. can't help..

Life aku Alhamdulillah, ketawa dan duka datang silih berganti.. buat aku bersyukur tentang gembira yang datang, dan menjadikan aku lebih tabah untuk duka yang hadir. Ouh cukup la dulu.. aku nak ke kelas~


Comments

Popular Posts