apokah?

Kau hado? tetiba..

entah ada kaitan tak dengan apa aku nak story ni.. Mengong sikit lately due to some reason. FYP sepatutnya dah lama start, maksud aku awal semester lagi.. tapi since raw material aku agak susah nak cari plus aku pun mengalami syndrom malas teramat so aku biarkan sehinggalah minggu lepas.
So pre-experiment semua aku dah siapkan~ weekend plak plan nak grind and wat yang mana basic. Tup tup malam semalam ada part kat lab terbakar which is all lab kena hold tak dapat masuk. Down kot! yer la aku plan hari ni nak masuk nak teruskan kerja so esok leh la pre-treatment and proceed ngan next step.

So ni aku duk melangut depan komputer je la macam biasa..
hehe~ alhamdulillah lately aku dapat releasekan sikit tekanan aku. Yo lah dah kertu tapi masih belajar kat sini, kawan yang lain plak dah berkerja dan dah ada aset. Entah macam mana aku dapat handle ni pun aku tak tahu. Tapi aku percaya, ujian pada diri kita ni memang dah ditentukan. DIA tak akan bagi ujian kepada orang yang tak mampu menerima ujian ni~ So caiyok!! fighting..

oKey la sekadar mengupdate..

Comments

Popular Posts