Salam Maal Hijrah!!

Cuti aku yang berbaki kurang dari seminggu lagi, kini dirasakan sedikit tenang, mana tidak nya keputusan exam semester lepas telah pun di keluarkan semalam. Walau apapun keputusan aku bersyukur pada-Nya kerana aku masih diberi peluang untuk memperbaiki kekurangan dan kesilapan. Sekarang pula aku cuba meneliti segala kesilapan yang dilakukan sehingga macam tu jadinya. Sebelum result keluar, cuti aku macam sedikit terganggu, ini kerana boleh dikatakan setiap hari aku memikirkan result yang bakal keluar. Macam-macam aku fikir, dari yang positif sehinggalah ke yang negatif. Yang banyaknya pastilah negatif. Menggigil sekejap~

Ada Hikmahnya~

Semalam, aku ke Ipoh menemani sahabat aku yang ada tugasan disana. Boleh dikatakan bercuti la jugak walaupun 1 day trip. Cuma next time nak gi lagi and this time aku make sure nak explore Perak tu. Nak ke obersea tak mampu lagi, so kita cuti dalam negara dulu. Hehehe~ Before balik ke KL singgah jap di Starbucks Ipoh Parade.. sedikit spoiled sebabnya barista kat cawangan tu sangat teruk!! senyum memang tak, so memang tak friendly la kan? wat coffee macam first timer so macam ne la diaorang belajar wat cofffeeeeeee ni.. Luckyly mood aku sedikit elok so aku senyum jer!! if not.. aku mengamuk disitu baru la dia tahu!! gggrrrrr

Itu cerita semalam.. hari ni permulaan Tahun Baru Islam!! so untuk semua muslimin dan muslimat.. Selamat Maal Hijrah buat semua!! Azam aku pula nak improve lagi diri dari pelbagai aspek!!

okeyla off dulu~


Comments

Popular Posts