perjalanan ku masih jauh

I am here already!!~ taman ilmu dan budi.. sentap 4 saat bila aku duk pasang cadar tadi, bila kawan aku tegur,

"bila la ko nak start keje duk asyik tukar cadar jer"

Ouh btw kalau tak faham maknanya bila la aku nak habis belajar since orang lain dah start kerja, well aku senyum jer la but inside, hanya Allah s.w.t tahu.

Sepanjang perjalanan tadi otak aku mengelamun jauh entah kemana-mana, honestly esok lusa result final exam hari tu akan release, so hati aku memang tak senang since few paper yang aku anggap crucial and hope for miracles to happen. I really hope for that, i am also have to get ready for anything..

till now hati aku masih tak senang..
hurm..

don't want to think about it to much la~
now menonton semua citer korea yang aku ada..
perlu cari citer sedey so that aku layan la citer sedeyh tu.. hehehe~
k la till aku merepek lagik~

Comments

Popular Posts