It's my belated birthday story

Dah 24 tahun rupanya, sedar atau tidak aku dah makin tua!! :P Maaf kerana lama tinggal blog ni, masa dicuri untuk menunjukkan bahawa blog ini masih bernafas untuk berkongsi dengan pengikut dan pembaca. Tanggal 30/10 umur aku genap sudah dan tiada apa yang di pinta semoga aku dilimpahi kesihatan yang berpanjangan agar mampu aku balas segala budi baik orang sekeliling aku. InsyaAllah tiba masanya, aku tidak lupakan.

Ouh sambutan birthday aku tahun ni bermula dengan exam di pagi hari. Jam 9 pagi till 12 tghari aku pening kat exam hall, dahla soalan susah jugak plus semua yang aku hafal macam dah mixed up. So tulis semua jawapan yang aku hafal hopefully lecturer tu pemurah dan baik hati.. Habis jer exam balik on facebook dan cuba reply semua wish birthday kat wall. Then aku tarik selimut tidur....

Malamnya nina and hannah datang amik aku kat kampus dan terus ke Midvalley, kalut giler makcik nina drive.. sebabnya dia janji ngan orang untuk collect barang. Selesai kami pilih tempat for dinner.. So end up we choose Chili's



Ini dinner kami malam tu, aku pilih firecracker fish kot,hannah pilih spaghetti and nina makan desert jer molten choc. Yummy!! and thanks nina sebab bunjer kami berdua. Moga murah rezeki nina. Ouh nina pun sediakan cupcakes untuk kami, cupcakes from wondermilk!!~ besh and kemas tapi sangat manis icing dia tu. Jap nak posing ngan cupcakes tu~


tadddaaaaaa!!


Ouh kenapa ada haqq and hannah tu, meh nak story. Hannah nyer birthday on 31/10 and aku punya birthday 30/10. Jadi malam tu celebrate birthday aku and hannah sekali sorang belated and sorang lagi becoming. Senang nak ingat!!~

Settle makan, tengok jam dah lepas curfew ni.. jadi pecut cepat cepat balik uia. Alhamdulillah kol 12.45 sampai and lucky me pak guard just check matric card. If kena saman sudeyh.. So since cupcakes ni kami share berdua so aku amik sikit untuk makan kat bilik~



ini yang aku amik, sebab comey so tatap dulu puas puas baru bagi kawan rumate-rumate aku.. and lepas tu bagi pilot ni pose jap ngan cupcakes tu..
pilot yang kawaaaiiiii~





So cute!!~ love this lil pilot!!~ ouh ni present from one of my friends, since dia tahu aku duk collect lil teddy so terus dia belikan 4 ekor yang berlainan, ni one of them. Sangat comel!!~



Ouh if kalian penggemar novel, why not korang beli baca hasil karya terbaru Anuar Kamaruddin ni, sure korang heppy punyer~ aku pun tak sempat beli lagi tapi karya AK sebelum ni semuanya tak mengecewakan. Nuar, apa kata hadiahkan jer buku ni kat wan 1? hehehehe :P So aper lagi jom beli!!



p/s: thanks kepada semua yang wish!!~ saya bangga ada kawan-kawan semua!!

Comments

luffy said…
Sye xpuas hati kenapalah saya xdpt seketul pon.... :(
WaN HaQQ said…
yosh!!~

balik mesia nanti haq bunjer cupcakes yer..

Popular Posts