cuti aku~

Ouh lamanya aku tak update blog, nak singgah jauh sekali. Mungkin aku dah malas nak berblog ni, tapi ini sahaja tempat untuk aku bercerita apa yang terpendam dalam hati aku. Hehe so kena hidupkan kembali blog yang dah bersawang ni.

Currently, aku masih di kampung, memula nak balik awal ke campus nak start final year project aku, tapi lain plak ceritanya kerana aku kena jaga rumah and masak pape yang patut since nenek aku ke umah atok sedara aku sebab ada kenduri. Berbelit~ hehe

Inilah holiday aku!! nak pergi makan angin di tempat orang jauh sekali memandangkan aku kena kawal bajet aku. Nampaknya sehingga hujung tahun depan lah jawabnya. Biasanya aku hanya habiskan masa dirumah tengok tv, makan, tengok tv~ macam mana tak membesar.. stress!! hehe. Well aku happy for my friend yang duk gi bercuti tu, cuma jangan belikan aku ole-ole yer.. sayang korang!! hehehe

Haa lately aku sangat suka lepak kat umah and switch on channel kbs~ korean channel!! best giler!! plus i am addicted to korean culture and etc. Ouh i wish one day dapat gi korea!! tunggu!!~ mungkin 2 3 tahun lagi. InsyaAllah~ wat trip Korean Japan 2013~ mcm worldcup 2002 plak~ hehe..

plus aku layan channel 712 and 711~ amazing race all season yang diulang, kimora, giulianna and bill, top chef and many many more..

Okeyla itulah update merepek aku jap~
ting tong~

Comments

Popular Posts