Yang perlu diingati

Menghilang seketika sibuk dengan kehidupan seharian. Ada suka dan duka seperti biasa. Sebenarnya banyak yang berlaku, tetapi seperti biasa masih tidak punya kesempatan untuk berkongsi dengan kalian. (ayat yang biasa korang dengarkan dalam blog ini?)..

Meh kita simpulkan beberapa perkara yang berlaku:

Annual Grand Dinner at Cititel Hotel Midvalley..
On 26th of September, KDBM telah menganjurkan dinner untuk alumni dan ahli-ahli nya, dan dihadiri oleh tetamu kehormat, Timbalan Menteri Pengajian Tinggi dan Isteri. Majlis yang simple cuma yang menambahkan kemeriahan majlis bilamana semua ahli KDBM berkumpul dan masa inilah nak update segala cerita. Disebabkan masaalah teknikal, ramai juga yang tidak dapat menghadirkan diri tetapi overall sukses.. tahniah.


Mock Trial 2010..
Alhamdulillah semalam pementasan mock trial berjaya dilaksanakan. Ini antara yang terbaik katanya tetapi itu semua pendapat individu. Bagi aku ini kali pertama bersama bebudak law and sangat suka dan peluang diberikan ini aku hargai. Pengalaman yang berharga ni akan aku ingat, semua cast majority best.. paling aku ingat azie watak ariani, orang-orang yang kena bom and few people yang down to earth and sempoi.. salute u guys. Btw cik pengarah mock trial nana pun sangat superb, nana u can be a good actress.. insyaAllah if you choose that field la. =)

Ouh my job during mock trial ni ialah assistant to stage manager.. assistant II, jaga stage belah kanan and bagi ikut flow.. well some people said i am like makcik makcik, well xtahu itu negatif or positif tapi pedulikanlah. As long as aku wat yang terbaik and jalankan tanggungjawab aku dengan jujur dan elok. Selagi aku enjoy buat apa yang ditugaskan aku tak kisah dah yang lain. Thanks a lot to redha sebabnya banyak gak tolong aku, aku pun mohon maaf dengan semua if sepanjang mock trial ni aku tidak hadir, dan banyak karenah.. but deep down inside i feel happy and proud to be there as part of production team.

Ouh pic semua ada kat facebook..

Comments

Mahirah M said…
Thank you Abe Haqq for being a part of us. You did a great job and without you the play would not have been as successful. May Allah bless you always for your sincerity and kindness :)

xoxo,
Non

Popular Posts