Alhamdulillah!! Selesai Sudah.

Syukur ke atas-NYA kerana dengan izin dan limpah kuarniaNYA, experiment project final year aku tamat dan dapat result yang aku kehendaki. Perasaan gembira itu hadir dikala aku rasa sedih dan rasa tidak terurus for past few days (again).

Semasa nak siapkan project ni pelbagai halangan dan cabaran perlu ditempuhi, semuanya menjadikan aku lebih matang dalam menyelesaikan masaalah mahupun berhadapan dengannya. Sepanjang menyelesaikan project ni, Prof, Lina, Kak Hidayah, Kak Shidah antara orang yang paling banyak membantu, tidak aku lupa teman-teman lab yang selalu memberi kata-kata semangat dan menghiburkan hati di saat aku perlukannya. Family dan kawan-kawan lain pula terima kasih juga kerana menjadi inspirasi aku. Kejayaan korang, ialah cabaran untuk aku.

Report plak, sv aku suh submit after raya.. So apa lagi melompat gembira jugak!! Nak balik kampung dah!! tiket pun dah terus beli semalam.. Nak balik berehat dan bersama keluarga. Nak lupakan seketika apa yg terjadi disini..

Ramadhan 14.


p/s: buat sahabat, diri mu masih aku perlukan.. walaupun aku bukanlah sebaik yang dikau harapkan tapi aku masih aku.

Comments

bukankosong said…
finally!

congrats
WaN HaQQ said…
thank!!~ saper ni?

Popular Posts