Berkecil Hati

Salah siapa? salah aku la.. FYP ni ubah aku jadi manusia yang lagi banyak negatif charge kot. Tadi duk chat ngan kawan aku bercerita pasal diri aku sekarang. Sekali dia sound yang aku ni macam ada perubahan sedikit senang citer macam orang mati isteri. I admit sekarang ni kekasih aku FYP la, siang malam duk fikir pasal tu jer, sampai doc pun cakap aku ni sakit sebab terlampau stress and takde rest. Since banyak masuk lab, aku rasa makin hilang kawan, i mean kawan lama makin tak berapa nak rapat tapi banyak lepak ngan kenalan baru. Entah itu yang aku rasa, aku jadik selfish sedikit sebab keadaan kot, after kelas at 1pm aku dah ada kat lab til 6/7pm kekdang sampai malam. So balik bilik, study and rest untuk esok plak~ so memang aku jumpa kawan kat lab jer la. Itulah rutin aku dah almost a month..

Last week dapat relax sket since gi lepak umah membe aku, sleepover at his place, jauh sikit dari kampus and dpt tengok persekitaran feel relax. Thanks a lot to my friend tu, next time nak gi lepak lagi, maybe lepas final exam. Isu berkecil hati bila tengok mereka yang selalu lepak ngan aku now kuar pun tak ajak. Yup memula ignore jer la tapi makin lama i can't handle.. since banyak negatif charge so fikir pun negatif dulu la~ Entahla if ini berterusan, aku terima jer la since dunia kita makin berbeza, kalian dah kerja aku masih student.

K la membebel panjang sangat, ouh before that, next week aku dah start final exam. Doakan aku eh.. Sorry pada semua kawan-kawan lama dan baru dan semualah~ aku enjoy masa sekarang, aku hargai masa lalu dam aku mengharapkan yang lagi baik untuk masa hadapan..

p/s: my exam on 2nd, 6th, 7th and 15th..

Comments

Popular Posts