Cerita Ramadan


Entah ramadan ke berapa, kawan aku dari ipoh bertandang ke tempat aku.. kebetulan dia cuti jadi seminggu jugak dia melepak ngan aku. So sepanjang seminggu tu kami berbuka dan bersahur bersama~ simple tapi enjoy la ada kawan. tak de lah aku buka pose sambil ngadap facebook jer~ hehehe thanks faiz!!~ lupa kami sempat berbuka di redbox sogo~ makanan pun besh~

Then masih tak ingat ramadan ke berapa, if tak silap 26 sept aku ke klcc untuk berbuka bersama akak gonjeng a.k.a kak heze.. memula ingatkan ramai nak datang~ end up seramai 12 orang jer kot.. Meriah habis bukak puasa kali ni yang bertempat di Nando's.. aka gonjeng siap masakkan bubur lambuk spesel untuk kami yang datang. Ouh aku juga kenal muka-muka baru, well diaorang friendly and aku plak xdelah kekok nak bersembang~.. sempat snap-snap kat kolam klcc tu sebagai tanda kenangan

Kebetulan one of my buddies aiman is in KL, so sempat berbuka ngan pakcik sowang ni dekat kelab darul ehsan ampang~ time ni aku mmg sangat tak larat so buffet pun mcm tak fun sangat~ tapi did enjoy the food cuma macam rushing.. overall besh~ then for second time bukak pose kat D'Templer~ chinese food cuisine.. first time aku gi ngan faiez beberapa hari sebelum tu~.. food kat kedai ni best and sangat suka dim sum dia~

thanks jugak untuk izzat dan wawa yang banyak juga ajak aku berbuka di studio bersama-sama, paling best sebb sempoi jer tetapi bermakna~ hehehe.. yer lah time aku duk sesorang kt bilik time tu la izzat sms ajak berbuka so macam selalu kena ngan waktunya la~ hehe lepas berbuka supper plak kat McD la, kat kedai mamak la~ memang besh

Itulah cerita aku sepanjang di kampus bulan ramadan ni~
Skank aku dah ada kat umah~ cerita lain bakal menyusul~
sorry kelam kabut update blog
hehehe..

p/s: jom buat kek

Comments

Popular Posts