I'm Back!!

Uiks tahun 2010 ni baru satu entry aku buat?

Btol ke?

Sekarang, mood untuk berblogging kian hilang, entah kenapa aku tak rasa sangat untuk berkongsi dengan teman-teman blogger lain. Nanti aku dikatakan suka menulis sehingga mengundang rasa tidak enak di hati teman-teman. Cuma sayang untuk aku tinggalkan blog ni sebab tahun ni dah masuk tahun ke 3 aku berblogging so banyak juga pengalaman pahit manis yang aku dapat. So kesimpulannya aku akan terus berblogging.

Aku kira banyak jugak gathering blogger yang aku tidak dapat ikut serta sebab ada komitmen lain yang datang lagi awal dari yang itu jemputannya. Jadi aku sangat-sangat minta maaf dekat kak Heze, Anis and Pojie. Neway diri ini tak sombong jauh sekali nak berlagak, cuma masa yang ada itu terlalu sedikit. InsyaAllah next time kalau kena dengan waktu yang ada i will join, cuma jangan la serik ajak wan.

Okeh skank mood nak bercuti..
memula ingat tak nak balik cuti ni, and nak balik cuti chinese new year tapi entah rindu giler kat tempat aku membesar tu, lagipun nak jugak lepak ngan adik-adik aku. So balik ni leh la tolong pape yang patut untuk persiapan sepupu aku nak kawin chinese new year nanti.

Okey till then we will meet again..
=)



Comments

Hezesuze said…
its ok baby! insyaallah 1day nnti kita berjimba2 same2 ye....huhu

oooooo holiday balik kg rupenye..ingatkan kemana tdi..hehe

Popular Posts